Megosztottam veletek az isteni mátrixról szóló cikkeim során a tudomány példáit, melyek arról árulkodnak, hogy mi mindennel állunk összeköttetésben a világunkban, és a szívünk nyelve egy olyan nyelv, ami hatással van a világunkra.
Az isteni mátrix-szal kapcsolatos kísérletek összefoglalója:
- Minden anyag össze van kapcsolódva,
- Van egy energia mező, ami létezik, és amiről azt hittük, hogy üres űr, ezt a mezőt úgy hívják, hogy az isteni mátrix. A mező, az isten elméje, a természet elméje, kvantum hologram – mindegyik kifejezés ugyanazt a mezőt jelenti.
- Mikor mi megteremtjük a megfelelő érzést a szívünkben, akkor változásokat hozunk létre a testünkön kívüli mezőn. Láttál erről példát a rákbeteg hölgy gyógyítása kapcsán.
Ha van tudás, melyet más hagyományok megőriztek, hova kell menni, hogy azt a tudást megtaláljuk? Olyan helyekre, amit a legkevésbé érintett a modern civilizáció, és Tibet egy tökéletes hely erre, mert el volt zárva egészen az 1980-as évekig nyugat elől.
Kérdés, egy tibeti apáthoz:
- Amikor látunk téged imádkozni, mi az, amit csinálsz belül?
Amikor látjuk és halljuk a kántálást órákon át, amikor látjuk a mudrákat és halljuk a mantrákat, a tálakat, a harangokat, a gongokat, a füstölőket, akkor az apát mit csinál belül, amikor létrehozza egy másik emberben a gyógyulás folyamatát?
- Soha nem láttad az imáinkat, mert az imákat nem lehet látni. Amit te láttál, azok a dolgok, amiket teszünk, hogy megteremtsük a testünkben az érzést, az imát.
Az érzés egyenlő az imával. Ők ezt gyakorolják és megélik. Ezt az információt mi elvesztettük, amikor a Bibliánkat átszerkesztették. Kivették belőle a szavakat, amik elmondják nekünk, hogy az ima maga az érzés. Elkezdtük azt hinni, hogy a szavak az imák. Hogyha a megfelelő szavakat mondjuk, a nap megfelelő időpontjában vagy a megfelelő mennyiségben, akkor varázslatos módon valahogy az ima megtörténik. És amikor az imáink nem kerülnek meghallgatásra, akkor frusztráltak leszünk, és azt gondoljuk, hogy az ima nem működik.
Az érzés az imádság.
Ezt tanítják azokban a tibeti monostorokban. Azonban egy „akármilyen” érzéssel lehet megteremteni a kívánt hatást. Rúmí-nak van egy csodálatos verse, ami beszél erről az érzésről.
„Odakint a jó és a rossz cselekedeteken túl, – a mi helyes és helytelenről alkotott ítéleteinken túl – van egy mező és ott fogunk találkozni.”
Rúmí a nevén is hívja. Ez egy mező. Mi ez a hely, amiről Rumi beszél, ami túlmutat a helyesen és a helytelenen? Ami túlmutat az ítélkezésen és az ego-n? Az a hely, ahol az érzések történnek ahol a gyógyulást és a csodákat megteremtik, és ez túlmutat az ítéleteken és az ego-n. Ez nem történhet meg az elmében ennek a szívünkben kell megtörténnie.
Újabb kérdés a tibeti apáttól:
- Mi az az erő, ami mindent összeköt a világegyetemben?
- Együttérzés.
- Az együttérzést akkor egy érzés vagy egy olyan erő, ami összeköti a világegyetemet?
- Igen.
Te és én képesek vagyunk megteremteni egy olyan érzést, amiből a világegyetem áll. Az együttérzés mindkettő. Az az erő, ami összeköt és az az érzés, amit megtapasztalunk. Ettől annyira erőteljes az együttérzés. A mi elképzelésünk az együttérzésről nagyon eltér attól, amit a tibetiektől hallunk. Amikor az együttérzésre gondolunk, akkor arra gondolunk, „óó szegény ember kell segítenem rajta” és lehet, hogy ennek van is köze hozzá egy kicsit.
Az együttérzésnek a nagy része az, hogy képesek legyünk a világot elfogadni úgy, ahogy van, ahelyett, hogy az alapján ítélnénk meg, hogy mit tudunk belőle kihozni. Ez egy életre szóló munka mindnyájunknak.
Az ősi útmutatások nagyon pontosak. Azt mondják megteremteni a gyógyulást, megteremteni a békét, megteremteni a csodákat. Nekünk először azt kell éreznünk, hogy a csodák már megtörténtek ítélkezés és ego nélkül. Ez a nyugati elmének nagyon nehéz.
Egyiptomban van egy nagyon régi monostor, pontosan a Sínai- hegy lábánál, Szent Katalin monostornak hívják. Kívül ez a monostor nagyon réginek néz ki. Ebben a monostorban van egy rejtett könyvtár, a szoba tele van számítógépekkel. 1500 éve vannak ebben a monostorban és nagyon szerencsések, mert soha nem igázta le őket egy idegen hadsereg sem. A szerzetesek úgy gondolják, hogy lesz egy háború a világ ezen részén és a monostor elpusztul, és mielőtt ez megtörténne minden egyes ősi iratukat felteszik a világhálóra a jövő generációi számára.
Mi van ezekben az iratokban, ami ennyire értékes?
Ikonok, képek Jézusról, laminált kéziratok, könyvek, korai keresztény Bibliák. Itt megtalálható az egyik irat, amit kivettek a mi keresztény Bibliánkból. Hallottál már Tamás elveszett evangéliumáról? Tamás evangéliuma Jézus tulajdonképpeni szavait tartalmazza, ahogy ő tanította azokat, akik körülötte voltak, hogy hogyan használják az emberi érzelem hatalmát az életükben.
Korábban azt állítottuk, hogy ahhoz, hogy az isteni mátrix hatalmát felszabadítsuk az életünkben meg kell először értenünk, hogy hogyan működik. És a tudomány elmagyarázza nekünk, hogy hogyan működik. Másodsorban tudnunk kell beszélni azt a nyelvet, amit az isteni mátrix felismer. Ezt azonban a tudomány nem tudja nekünk elmondani, ez a múltunkból származik, a kultúránkból, a történelmünkből. Azoktól az emberektől, akik ezt tanulták és használták már ezt a nyelvet évezredeken keresztül. Tehát meg kell néznünk, mit mondott Jézus erről a nyelvről. Mert legyen az buddhista, hindu vagy keresztény, mind azt állítja, hogy van egy energiamező és van egy nyelvünk, hogy használjuk ezt a mezőt.
Tibetben azt mondták nekünk, hogy az érzés az ima. Éreznünk kell azt, mintha az imáink már meghallgattatak volna. Tamás evangéliuma 106-os vers.
„Te, amikor a gondolatot és az érzelmet eggyé teszed, azt fogod mondani a hegynek, hogy mozduljon el, és a hegy el fog mozdulni.”
Amikor össze tudod házasítani a gondolatodat és az érzelmedet egyetlen potenciális erővé, akkor megvan a hatalmad, hogy beszélj a világhoz.
Egy korábbi cikkemben szerepel egy video a daganatos beteg hölgyről, akit pár perc alatt meggyógyítottak. Amikor azoknak a terapeutáknak volt egy gondolatuk és egy érzésük arról, hogy a hölgy meggyógyult, akkor a gondolatok és az érzelmek már egyek voltak, akkor a hegy elmozdult, a daganat eltűnt.
A kora keresztény bibliában és a mai bibliában is szerepel egy szakasz: „Kérd és megadatik”
Ismerek embereket, akik kérnek, kérnek és semmi nem történik, mert a kérdés nem a hang által történik. Ahhoz, hogy kérjünk, olyan nyelven kell beszélnünk a mezőhöz, az isteni mátrixhoz, amely nyelvet a mező felismeri. A mező nem a hangunkat ismeri fel, hanem a szívünk hatalmát. A szívünk elektromos és mágnese hullámokat kelt, ez az, amit a mező felismer. Amikor úgy érzed, hogy az imádra a válasz már megtörtént, az hozza létre az elektromos és mágneses hullámokat, amik a választ számodra elhozzák.
Amit csak kérni fogtok az atyától az én nevemben megadja néktek. Mostanáig semmit sem kértetek az atyától az én nevemben. Kérjetek és megkapjátok, hogy az örömötök teljes legyen.
Kivették azt a két mondatot, ami elmondja nekünk, hogy hogyan kell kérni. Ha visszamegyünk az eredeti arameusba, akkor az így néz ki:
Minden, amit kértek egyenesen, közvetlenül az én nevemben azt megkapjátok. Eddig ezt nem tettétek meg. Kérjetek rejtett indíték nélkül és vegyen titeket körbe a válaszotok, borítson el titeket az, amire vágytok, hogy örömötök teljes legyen.
Nem azt mondja, hogy mondj ki egy szót, hanem azt mondja, hogy vegyen téged körül, érezd úgy, mintha a kívánságod már megtörtént volna. Borítson el az, amire vágysz, mert ez az, amikor a gondolatod és az érzelmed eggyé válik.
„Kérjetek rejtett indíték nélkül.” Mit jelent ez? Ítélkezés nélkül kérjetek. Pontosan ezt mondják a Buddhisták is nekünk. Kérd EGO nélkül.
De ha ez túlságosan vallásos neked, akkor nézzük meg Neville Goddard: A tudatosság hatalma című könyvét:
Jövőbeni álmodat a jelen tényévé kell tenned, felöltve beteljesedet kívánságod érzését.
Ezt tették a terapeuták azzal a daganattal. Ők nem ítélték meg a rákot, hogy az helyes vagy helytelen, jó vagy rossz. nem volt ítélkezés. Elfogadták azt a daganatot, mint lehetőséget. Azt mondták, hogy most egy új valóságot fogunk választani. Az érezték, mintha a hölgy már meg lenne gyógyulva.
A buddhista hagyományok elárulják nekünk az érzés minőségét, a zsidó-keresztény hagyomány elárulja nekünk az utasításokat, hogy hogyan teremtheted meg ezt az érzést. Ez az, amivel kommunikálni tudsz a mezővel, az isteni mátrix-szal.
Készült Gregg Braden előadásai alapján